Fula vykort


Jag har en längtan efter att (som så många andra) upprätta en samling av fula vykort. Om du springer på ett fult vykort under solsemestern, vilket du garaterat gör, skanna in det eller skicka det till mig via snigelpost så att det får visas upp för beundran och hån här på bloggen.

Idag åker jag till det stora landet i öst i knappt tre veckor. Kan hända att det inte finns någon skanner i detta hjältarnas land, men jag kan nog hitta på något annat som ni kan finna underhållande. Om inte så återkommer jag den tredje juli.

Kommentarer
Postat av: ANNIE!

jag har inget vykort att ge dig men jag kan inte sluta tänka på en låt med de lyckliga kompisarna som heter så. har du hört den. frag frag, annars finns den åt dig här:

http://drop.io/anniewah

överst

... hoppsan. jag minns förresten ett vykort från umeå. ihopklippt på bästa sätt du vet med fem-sex foton.. hmm. på folk som cyklade, till synes omedvetna om att de fotograferas. hah. hå.

2009-06-16 @ 00:55:01
URL: http://soroart.blogg.se/
Postat av: helene och zara

Hej!

vi vill bila eller ta fulcharter med dig. vi funderar på från typ 24/7-31/7 alternativt (lite sämre) 9/8-typ 16/8. skulle det funka för dig? du får ett fult vykort om du svarar ja!

2009-06-16 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback